LISDA HOLIDAY APARTMENT CAMERON HIGHLAND


assalamualaikum... bagi yang sedang mencari2 penginapan untuk keluarga di cameron highland boleh jenguk2 apartment yang kami sediakan yer..
Lokasi GROUND FLOOR (maximum kemasukan 12org)
ParkingLot di depan apartment sahaja.
mudah dan xperlu menaiki tangga.
Rumah cantik
Check in 2.00pm
Check out 12.00pm
KEMUDAHAN YG TERDAPAT DI APARTMENT :

  • 3 BILIK TIDUR
  • 2 BILIK MANDI
  • 1 KING BED SIZE
  • 1 QUEEN BED SIZE
  • 2 SINGLE BED SIZE
  • PEMANAS AIR (BILIK MANDI)
  • DAPUR DENGAN KELENGKAPAN MEMASAK
  • PINGGAN MANGKUK DAN CAWAN
  • PETI SEJUK
  • PERIUK NASI ELETRIK
  • CEREK AIR ELETRIK
  • TV 29"
  • ASTRO(tidak perlu bawa kad astro)
  • MEJA MAKAN UNTUK 6 ORANG
Dari Penginapan ke :-
Sungai Palas @ Ladang Teh Boh(20min drive)
Cameron Valley teh (10min drive)
Kea Farm (15min drive)
Pasar Malam Brinchang (10min drive)
Agro Farm (5min drive)
Kedai makanan/runcit/Bank (5min drive)
RM 200 Isnin-khamis/hari biase bkn cuti sekolah (nego)
RM 280 Jumaat-Ahad @ sepanjang cuti sekolah)
RM 300 Cuti Am / Public Holiday (nego)
BAHAGIAN MEMASAK
RUANG MEJA MAKAN
RUANG TAMU 








KATIL QUEEN SIZE DI BILIK TENGAH
2 KATIL SINGLE DI BILIK KE-3
KATIL KING DI BILIK UTAMA



TOILET DI BILIK UTAMA



Deposit booking diperlukan minimum RM100 / 1MLM
Booking/Call/wassap/we chat  013 6811 071

NURUL LISDA BINTI ISHAK
Acc Num  Maybank : 1581 6312 2409
Acc Num CIMB  : 0620 0000 879 208
Acc Hong Leong Bank : 2245 0003 349

Yang mana mudah bagi anda ye..
bbm 217ca71d
p/s : bawa extra toto,selimut dan bantal jika inginkan lebih keselesaan. Pastikan stokin juga bawa bersama, kawasan perumahan sgt sejuk.

No comments:

Post a Comment